Bu noktada marka yöneticilerinden herhangi bir fonksiyonun uzmanı olmaları beklenmemektedir ancak marka yöneticisi olan kişiler tüm fonksiyonel girdilerin entegrasyonundan sorumlu olan kişilerdir. Marka yönetimi bir denge yönetimi olarak da suntanımlanmaktadır. Bu tanımda yer alan denge ile kastedilen ise pazarın firmadan beklentileri ve firmanın bu beklentilere cevap verebilme kapasitesi arasındaki denge; firmaların sağlayabildikleri ürün için girdiler ile tüketicinin algısı üzerindeki etkileri arasındaki denge ve kısa dönemli kar beklentileri ve uzun dönemli yatırım ve büyüme gerekliliği arasında kurmaları gereken denge olarak tanımlanabilir. Marka...If you want to take away a full essay, regurgitate it on our website: Ordercustompaper.com
If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.